معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

این روزها چیزی که فروشندگان مواد غذایی برای فروش هرچه بیشتر محصولات خود به آن نیاز دارند استفاده از دو کلمه جادویی (طبیعی) و (ارگانیک) است . همه ی ما نیز برای داشتن تغذیه ای سالم به دنبال مواد خوراکی ارگانیک و طبیعی  هستیم . بابا گندم یک فروشگاه اینترنتی مواد غذایی است که بر محصولات طبیعی ، سالم و ارگانیک تمرکز دارد.  محصولات ارگانیک، به محصولاتی گفته می‌شود که بدون استفاده از کودها و حشره‌کش‌های شیمیایی تولید می شود. باباگندم قصد دارد تا با تهیه و ارسال محصولات غذایی طبیعی،  سالم و محصولات غذایی ارگانیک و ایجاد دسترسی آسان به این محصولات برای همه  مردم از سراسر ایران ، بهترین ها را در برابر شما قرار دهد. در واقع بابا گندم تولید کننده نیست بلکه متخصص طبیعت است و شما می توانید بهترین محصولات را به طور طبیعی و ارگانیک از ما خریداری نمایید. محصولات فروشگاه بابا گندم شامل عسل طبیعی ، زیتون ، عرقیات ، نوشیدنی و ...می باشد.

در ادامه با ما همراه باشید شما را با برخی از محصولات ارائه شده در بابا گندم آشنا نماییم .

 

خرید اینترنتی چای

یکی از نوشیدنی های پرطرفدار بعد از آب در بین مردم تمامی دنیا چای است . چای در انواع مختلفی از جمله چای سیاه ، چای سبز ، چای ترش ، چای سفید و ... موجود می باشد . چای سیاه یکی از پراستفاده ترین چای های در دنیا محسوب می شود . این نوشیدنی گرم بدلیل اینکه آرامش‌بخش است و خستگی را از تن بیرون می‌کند، طرفداران زیادی دارد. چای اگر در حد طبیعی مصرف شود برای سلامتی مفید است . چای سبز و چای سیاه هر دو از برگ‌های گیاه کاملیا سیننسیس (Camellia Sinensis) هستند. اصلی‌ترین تفاوت میان چای سبز و چای سیاه در این است که چای سیاه در فرایند تخمیر قرار می‌گیرد و چای سبز نه .

چای سنتی و سبز شمال در چهار دسته کلی تقسیم بندی می شود و شکل چای معرف نام چای و نام هر چایی نیز نشان دهنده عطر و طعم آن می باشد. بسیاری از تولید کنندگان نوشیدنی چای براساس میزان درصد ترکیب برگ های جوان و برگ های پایین تر بوته چای، نام گذاری محصولات خود را انجام می دهند ولی بطور کلی چای ممتاز بهاره همان چای سرگل است.این محصول بواسطه برداشت در فصل بهار و یا اصطلاحا چین اول، حاوی مواد مغذی بسیار زیادی بوده که بیشترین فواید را برای سلامت و زیبایی دارد.

چای سرگل: چای سرگل دارای طعمی تلخ تر و گس تر نسبت به انواع چایی های دیگر ایرانی است. چای سرگل از درجه بالایی از کیفیت و عطر و طعم قرار دارد.

چای ممتاز: چای ممتاز در میزان تلخی و گس بودن، درجه متعادل تری نسبت به چای سرگل دارد و در بین مردم محبوبیت بیشتری دارد.

چای قلم: چایی قلم، درشت تر از سایر انواع چایی هاست. این چایی با چوب چایی که از ساقه چای در خود دارد یکی از خوش رنگ ترین چایی ایرانی است.

چای شکسته: چایی شکسته، مخلوطی از انواع چای ایرانی است.. چای شکسه مرغوب نیز از رنگ و طعمی عالی برخوردار است.

 

خرید زیتون

زیتون از چاشنی‌های خوش‌مزه و پرطرفدار است. برخی از چاشنی‌ها در کنار غذاهای خاصی سرو می‌شوند؛ اما زیتون در کنار هر غذایی می‌چسبد: از سالادها گرفته تا غذاهای ایرانی و حتی فست‌فودها. اما هر زیتونی عطر و طعم دلپذیری ندارد . ما به شما خرید تضمینی زیتون درشت و درجه یک را از فروشگاه آنلاین باباگندم پیشنهاد می کنیم .

زیتون توانایی ایجاد تغییرات بزرگی را در سلامتی‌تان دارند، مهم‌ترین خاصیت آن که همه‌ی خواص دیگر را تحت شعاع خود قرار می‌دهد، حفظ سلامت قلب است. زیتون‌ها سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع هستند.  افرادی که روزانه روغن زیتون فوق بکر مصرف می‌کنند، کمتر در معرض خطر ابتلا به حمله‌ی قلبی، فشارخون بالا و مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلب و عروقی نسبت به افرادی که از این روغن استفاده نمی‌کنند، هستند. علاوه بر این، برخی از انواع زیتون‌ها می‌توانند تا 25٪ از نیاز بدن شما به آهن را فراهم کنند. این ماده‌ی معدنی برای بدن بسیار مهم است زیرا به حمل و رساندن اکسیژن به اندام‌ها کمک می‌کند.

 

خرید عسل طبیعی

حتماً بارها در مورد خواص جادویی عسل در درمان بیماری، کاهش التهاب و ترمیم بافت‌های آسیب دیده مطالبی شنیده و یا خوانده اید. عسل یک غذای شیرین ساخته شده توسط زنبورها با استفاده از شهد گل است. دارای خواص شیمیایی جذاب برای پخت و عطر و طعم خاص است .

عسل یکی از سالمترین غذاهای غنی شده دارای مزه شیرین و با عطر و طعم فوق العاده  است. بخش اصلی عسل، فروکتوز و گلوکز است که به راحتی توسط بدن ما جذب می شود. همچنین حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مهم است که برای حفظ سلامتی بسیار حیاتی هستند.

فروشگاه اینترنتی بابا گندم در زمینه فروش عسل طبیعی از جمله عسل آفتابگردان , عسل مرکبات , عسل خار شتر , عسل آویشن ,  عسل شبدر, عسل زنجبیل , عسل اسطوخودوس و ... فعالیت می کند .

 

خرید عرقیجات ارگانیک

عرقیات مانند سرم هستند ، یعنی بلا فاصله بعد از مصرف جذب خون می شوند و تاثیر خود را می گذارند. خوردن بیش از حد این عرقیات مثل زیاده رویی در خوردن هر چیز دیگری مضر است. بیشترین میزان مجاز مصرف عرقیات در طول روز شبانه روز دو لیوان است. آن هم در موارد استثنا بنابراین خیال نکنید که هرچه بیشتر بخورید زودتر خوب می شوید و نتیجه دلخواه را می گیرید. تهیه شربت از عرقیات گیاهی علاوه بر آنکه می‌تواند از عطش و دمای بدن‌تان بکاهد، می‌تواند فواید متعددی برای سلامت جسم و روح شما داشته باشد. محصولات ما در بابا گندم شامل عرق گلاب ، عرق شاطره ، عرق نعنا و ... می باشد .

تمام تلاش ما در این مجموعه این است تا با تهیه و ارسال محصولات غذایی طبیعی، سالم و  ارگانیک و ایجاد دسترسی آسان به این محصولات برای همه  مردم از سراسر ایران ، بهترین ها را در برابر شما قرار دهیم. اگر می خواهید یک محصول طبیعی و اصل را خریداری نمایید این اطمینان را به شما می دهیم که جایی غیر از بابا گندم پیدا نخواهید کرد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات ما اصل و طبیعی می باشد.  پس حتما یکبار بابا گندم را امتحان کنید .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 262 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت: 12:00

با توجه به خواص بسیار مثبت و شفا بخش آب قلیایی،از آب قلیایی به نام آب شفا بخش و آب شگفت انگیز هم یاد میشود. توصیه میکنیم که از این آبها البته به صورت کنترل شده و در زمانهای مناسب استفاده کنید. شرکت خوش نوشان مشرق زمین آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. از محصولات این شرکت می توان به آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس نام برد.

باید بدانیم که  پتانسیل آب قلیایی منفی است و می تواند PH بدن انسان را متعادل سازد که این عمل خاصیت آنتی اکسیدانی را برای بدن فراهم می کند و باعث افزایش سلامتی انسان می گردد و در واقع به بهبود بیماری ها مخصوصا بیماری های حاد کمک می کند. در نتیجه بهتر است آبی را که جهت نوشیدن مصرف می نماییم آبی قلیایی باشد.

آیا از مزایای فیزیولوژیک استفاده از آب قلیایی آگاهی دارید ؟

خاصیت آنتی اکسیدانی آب قلیایی

در جریان تولید آب قلیایی، یون هیدروکسید  با بار منفی ایجاد می شود که به سبب آن، نسبت میان یون های اکسید کننده به یون های احیاکننده یا همان ORP (oxidation reduction potential) کاهش می یابد. ORP، متغیر پتانسیل اکسایش به احیا است که با واحد میلی ولت آنرا نشان می دهند. هرچه ماده غذایی ORP کمتری داشته باشد، دهنده الکترون بوده و خاصیت احیا کنندگی بیشتری دارد. در نتیجه رادیکال های آزاد را غیر فعال می کند، جلوی اکسیداسیون را گرفته و ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. آب های معمولی لوله کشی دارای ORP طبیعی بالا،  حدود 200+ تا400+mv هستند. بطریهای آب معدنی هم دارای سطح 400+mv هستند. آب های یونیزه قلیایی به دلیل قدرت احیا کنندگی بالا دارای سطح منفی ORPبوده و درواقع آنتی اکسیدان می باشند.  یک لیوان آب یونیزه قلیایی 4 برابر یک ماهی قزل آلا آنتی اکسیدان دارد که از اکسید شدن LDL و کلسترول جلوگیری کرده و فرایند اکسیداسیون را در بدن کاهش می دهد.

می توان گفت آب قلیایی با خنثی کردن رادیکال های آزاد و کنترل اکسیداسیون در بدن، آنتی اکسیدانی در دسترس است. امروزه که سلول های بدن انسان در اثر تغذیه نامناسب، آلودگی هوا و تماس با اشعه های مختلف، بسیار نیازمند به آنتی اکسیدان می باشند. و چه بهتر از اینکه آنتی اکسیدان را مثله آب خوردن به بدن خود برسانیم. 

آیا انواع چشمه های آب معدنی را می شناسید؟

پروفسور فلیسیا کلیمنت در کتاب (دیابتی های اسیدی) به روشنی می گوید که برای پیشگیری از سرطان باید با از بردن اسیدهای زائد بدن  (زباله های اسیدی)، که سلول های طبیعی را به سلول های سرطانی تبدیل می کنند، شروع کرد. فرد مبتلا به سرطان در جریان شیمی درمانی، تحت کنترل شدید Ph بدن وجلوگیری از افزایش اسیدیته قرار می گیرد تا از عود مجدد سرطان جلوگیری شود.

 

جذب بالا و هیدراسیون (آب رسانی) قوی و انرژی بیشتر با نوشیدن آب قلیایی

آب معمولی شکل مولکولی نامنظم با زنجیره طولانی عمدتا 15 یا 16 مولکولی می باشد، که محدودیت جذب توسط سلول ها را ایجاد می کند. آب قلیایی شکل مولکولی منظم و کوتاه، 5 یا 6 وجهی دارد، در نتیجه جذب سریع و راحت تری توسط بدن را در پی خواهد داشت. .

  جذب بیشتر توسط بدن، باعث آبرسانی سریع تر و بیش تر به سلول ها شده و از کم آبی آنها جلوگیری می کند که همین امر باعث کاهش کلسترول هم خواهد شد. همچنین انتقال بهتر اکسیژن و مواد مغذی به سلول ها، باعث افزایش انرژی بدن می شود. همین امر دلیل توصیه مصرف آب قلیایی در حین فعالیت های ورزشی است. انتقال بهتر سموم و مواد زائد از سلول ها توسط خون یکی دیگر از مزیت های آب قلیایی می باشد.

تاثیر آب یونیزه قلیایی بر بیماری های قلبی

وجود آنتی اکسیدان ها و دارا بودن قدرت قلیایی و ریز خوشه ای و کریستالی شکل بودن آب باعث جذب راحت و جلوگیری از ایجاد رسوبات در جدار داخل شریانهای بدن میشود و مانع از بروز فشار خون می گردد , این آب به دلیل کم حجم بودن و قدرت نفوذ بسیار بالا می تواند باعث دفع سموم از داخل عروق و شریانهای اصلی شود برای بدن مهم است که خون از چه سیالی تشکیل شده باشد به دلیل اینکه 80 % تا 85% حجم خون از آب تشکیل شده است , استفاده از آب قلیایی می تواند کمک بسیار بزرگی باشد به بر طرف شدن گرفتگی رگهای کرونری ( رگهای تغذیه کننده قلب انسان ) که یکی از مهمترین شریانهای بدن و قلب هستند و گرفتگی در آنها باعث بروز بیماریهای قلبی می شود , این آب به علت افزایش گردش خون می تواند باعث تغذیه بهتر ماهیچه های قلب شود که خود می تواند موجب پیشگیری از بیماریهای قلبی شود , می توان گفت اکثر تصلب شریان ها بر اثر تجمع رسوبات اسیدی در بدن به وجود می آید که این آب یونیزه قلیایی می تواند آنها را از بین ببرد

افزایش انرژی بدن با آب قلیایی

از دست دادن آب بدن (دهیدراته شدن) باعث ایجاد خستگی در شما می شود و شما فقط با از دست دادن 1% از آب بدن خود، دهیدراته می شوید. آب یونیزه قلیایی با قدرت جذب بالاتر، در روده ها با سرعت بیشتری جذب می شود و هیدراته شدن مجدد پس از انجام فعالیت های بدنی سریعتر رخ می دهد. بنابراین شما دیرتر احساس خستگی نموده و از انرژی بالاتری برای انجام فعالیت های بدنی برخوردار خواهید بود. همانطور که ذکر شد دریافت اکسیژن بیشتر از این آب و دفع سموم سریعتر هم در افزایش انرژی بسیار حائز اهمیت است. استفاده از آب قلیایی به جای آب آشامیدنی معمولی حین انجام فعالیت های بدنی، تاثیرات چشمگیری خواهد داشت.

حفظ تعادل PH بدن

همانگونه که عنوان شد PH طبیعی بدن حدود 7.4 است، بدن برای حفظ سلامتی خود به این PH  نیاز دارد. اما عواملی از قبیل: استرس و خستگی( برای ترشح آنزیم های اسیدی)، تغذیه نا مناسب، مصرف زیاد فست فود ها و نوشابه های گازدار باعث افزایش اسیدیته بدن می شود. دانشمندان و پزشکان اعلام کرده اند، اکثریت جوامع غربی از اثرات اسیدیته بالا (اسیدوز) در بافت های بدنشان رنج می برند. مقدار زیاد مواد زائد در بدن تبدیل به زباله های اسیدی شده که اثراتی از قبیل: کاهش ایمنی بدن، التهاب، خستگی، پیری زودرس و پیدایش شرایط مناسب برای سرطانی شدن سلول ها را خواهند داشت. اما کنترل PH  بدن و جلوگیری از کاهش آن به وسیله آب قلیایی مانع تمامی این موارد خواهد شد و به حفظ تعادل PH کمک شایانی خواهد کرد.

آیا از معجزه نوشیدن آب قلیایی بر روی جوان ماندن آگاهی دارید ؟؟

پیری فرآیندی پیچیده است که بسیاری از عوامل نقش تعیین کننده ای روی آن دارند. یکی از مهمترین این عوامل رادیکال های آزاد بدن هستند. اثبات شده است اکسیداسیون حاصل از رادیکال های آزاد عامل مهمی در پیر شدن سلول های بدن ماست. آب قلیایی، با غیرفعال کردن رادیکال های آزاد و خاصیت ضداکسایشی در به تعویق انداختن روند پیری نقش بسزایی دارد.

همچنین با آبرسانی بیشتر به سلول های پوست و در نتیجه رسیدن اکسیژن بیشتر، سبب رشد سریعتر و بیشتر بافت های جدید و حفظ الاسیتسیته پوست می شود.

کاهش وزن با آب قلیایی

آب قلیایی با جذب بیشتر و سریعتر  به داخل سلول ها، اسید های چرب را از سلول ها خارج می کند. اسید های چرب به سمت کبد رفته و به گلوکز تبدیل شده و توسط عضلات سوزانده می شوند. در نتیجه بدن چربی بیشتری می سوزاند. همین افزایش متابولیسم در بدن، باعث کاهش وزن خواهد شد. می توان نتیجه گرفت که ررژیم غذایی سالم، ورزش و مصرف روزانه آب یونیزه قلیایی می توان با سرعت بیشتری ما را به وزن ایده آل برساند.

حفظ استحکام بافت استخوانی و جلوگیری از پوکی استخوان

با کاهش PH بدن تحت تاثیر عوامل ذکر شده، مکانیزم طبیعی بدن برای مقابله با این حالت و کنترل PH آزاد شدن کلسیم و منیزیم از بافت های استخوانی به جریان خون می باشد. راهکار خوبیست! اما به مرور زمان باعث پوکی استخوان می شود. روشن است که آب قلیایی با کنترل PH جلوی این روند را می گیرد.

دکتر سوزان بروان که یک متخصص پوکی استخوان است می گوید، در سراسر جهان میزان شکستگی های ناشی از پوکی استخوان از نبود الگوهای زندگی برای تعادل اسید و قلیایی بدن می باشد.

بهبود عملکرد گوارش با آب قلیایی

ORP دستگاه گوارش در امتداد طول آن کاهش می یابد. از +150MV در معده تا -250MV در کلون. این مسئله منجر به عدم توازن میکرو فلور می شود که یکی از شاخص های اصلی آزمایش مدفوع است. مصرف آلکالین واتر، باعث حفظ تعادل ORP در دستگاه گوارش می شود و در نتیجه بهبود عملکرد گوارش. همچنین آب قلیایی با غیرفعال کردن باکتری های مضر در روده بزرگ و آبرسانی بیشتر در روده سبب بهبود فعالیت روده بزرگ شده و جلوگیری از یبوست را انجام می دهد.

سرکوب زباله های اسیدی با آب قلیایی، باعث کاهش و جلوگیری از اختلالات روده ای و معده مرتبط با اسید، از جمله زخم ها، می شود.

تاثیرات آب قلیایی بر روی بالا بردن مواد معدنی جذبی

آب قلیایی، به میزان بیشتر مواد معدنی از قبیل، کلسیم، سدیم، منیزیم، پتاسیم را داراست و به دلیل جذب بالاتر آن نسبت به آب آشامیدنی معمولی، جذب بیشتری از این مواد معدنی را خواهد داشت.

نوشیدن آب قلیایی مساوی با پيشگيری، کنترل و کمک به درمان سنگ کلیه

سنگ کليه نتيجه تجمع ذراتي که از بدن دفع نشده اند ميباشد. سنگ هاي ريز از کليه ها دفع ميشوند ولي سنگ هاي بزرگتر به راحتي دفع نشده و حرکت آنها در کليه سبب دردهاي بسيار شديدي ميشود.یکی از مهمترین تاثیرات آب یونیزه قلیایی، خالص سازی و کمک به دفع مواد زائد از بدن است. انباشتگی مواد دفعی زیاد در کلیه ها، آنها را ضعیف می کنند.

وقتی سلول ها در محیطی فوق اسیدی زندگی کنند،کلیه ها دچار تورم خواهند شد.سلول ها برای سالم ماندن، باید تمام مواد دفعی تولید شده خود را دفع کنند اما اگر خون اسیدی تر شود مواد دفعی به دیواره ی سلول ها خواهند چسبید که این امر باعث ته نشین و سفت شدن فلوئور اسیدی در کلیه ها و سنگ کلیه می شود

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن :
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

شرکت تولید کننده آب قلیایی

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 276 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1398 ساعت: 16:44

موسسه کنکور ونوس با درک عمیق نیاز های آموزشی نسل جدید ، از سال ۱۳۹۰ دست به اقدامی نوین زده است .این مؤسسه با بهره گیری از تخصص و تجربه اساتید نام آشنا و برجسته کشور (دکتر شهاب اناری دکتر آرامفر مهندس مهربانمهندس یحیوی مهندس دادبام-استاد آزاده-مهندس بنی هاشمی-دکتر سرکشیک زاده-دکتر سبحانی استاد رادمان مهر -مهندس نصیری-مهندس حسینی- ) توانسته تکنولوژی آموزش شفاهی ، بصری دی وی دی کلیه کتاب های درسی دوره دبیرستان ( از اول تا پیش دانشگاهی ) را با رویکردی تشریحی ، تستی ، نکات کلیدی و جمع بندی طراحی و تولید نماید.
شماهایی که در درس های پایه کنکور مشکل دارید، نگران معدل پایان سال هستید، هنوز شروع به درس خوندنی نکردید، درس های پایه ای کنکور رو نخوندید، واسه کنکور استرس داری، سردرگم هستید، برنامه ریزی نکرده اید، راه موفقیت شما، از ونوس می گذره.
یکی از ویژگی های محصولات ونوس این است که بروی دی وی دی با کیفیت عرضه می شود و شما در هر زمان می توانید آنرا ببینید و این می تواند شما را در یادگیری، بسیار کمک نماید.
از خدمات خوب سایت ونوس میتونیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

1- ارتباط مستمر با دانش آموزان تا انتهای سال تحصیلی

2- کمک به توسعه عدالت آموزشی در کل کشور
3- کشف استعدادهای برتر و نخبه و حمایت از آنان
4- تحقیق، پژوهش و مشاوره با کارشناسان
5- انتخاب اساتید نام آشنا و مجرب
6- برگزاری کارگاه های توانمند سازی و تقویتی
7- برگزاری کارگاه های علمی دانش آموزی
8- آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در آزمون های تیزهوشان و المپیاد
9- کمک به ارتقای سطح آموزش کشور
10- کاهش دغدغه های تحصیلی اولیاء
11- گسترش ایجاد فضایهای آموزشی در مناطق محروم
12- ایجاد فضای تعامل با مدیران و دبیران

 

موسسه کنکور ونوس

ونوس، موسسه آموزشی تخصصی کنکور با کیفیت بالا سالهاست که در زمینه کنکور سراسری فعالیت می کند و با درک نیازهای آموزشی نسل جدید ، تلاش می کند تا بهترین آموزش دروس کنکور را تهیه و تدوین کند.

موسسه کنکور ونوس دارای معلمانی کارآزموده و باتجربه و نام آشنا می باشد که تمامی دروس را با تکنیک های حل تمرین سریع و تست زنی کنکوری چه  آزاد و چه سراسری، آموزش تخصصی می دهند.

اساتید موسسه کنکور ونوس، در زمره برترین اساتید کنکور ایران و شناخته شده ترین اساتید کنکور کشور با بیشترین میزان قبولی در کنکور سراسری می باشند که بهترین دوره های آموزشی را برای شما طراحی کرده اند.شما با خرید این دوره های آموزشی به آسانی می توانید در رشته دلخواه خود قبول شوید

.

بهترین دی وی دی کنکور

موسسه کنکور ونوس با تکیه بر سالها تجربه خود در امر تولید دی وی دی آموزشی کنکور، توانسته است با همکاری بهترین اساتید کنکورایران ، بهترین دی وی دی کنکور را تهیه و تولید نماید.

هر ساله، تعداد زیادی از قبولی های کنکور ،  از دی وی دی های موسسه کنکور ونوس استفاده می کنند. از ویژگی های سایت ونوس، داشتن جامعیت تولید محتوای آموزشی کنکور می باشد که با تکیه بر اساتید خود توانسته های دی وی دی تمامی دروس کنکور را تهیه و تولید نمایید.

دی وی دی کنکور موسسه ونوس، در تمامی پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم نظام جدید و نظام قدیم ارائه می شود.

همچنین موسسه کنکور ونوس با درک عمیق نیاز های آموزشی نسل جدید ، از سال ۱۳۹۰ دست به اقدامی نوین زده است .این مؤسسه با بهره گیری از تخصص و تجربه اساتید نام آشنا و برجسته کشور توانسته تکنولوژی آموزش شفاهی ، بصری دی وی دی کلیه کتاب های درسی دوره دبیرستان ( از اول تا پیش دانشگاهی ) را با رویکردی تشریحی ، تستی ، نکات کلیدی و جمع بندی طراحی و تولید نماید. جهت دریافت مشاوره رایگان کنکور ، با ما تماس بگیرید.

شما از طریق لینک های زیر می توانید دسترسی سریعتری به دسته بندی های ونوس دی وی دی های ونوس داشته باشید.

طرح های موسسه کنکور ونوس که شامل دسته بندی های ذیل می شود:

پکیج نظام قدیم کنکور

پکیج نظام جدید کنکور

 

 

ما در ونوس، به دنبال موفقیت شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 258 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 13:05

این روزها چیزی که فروشندگان مواد غذایی برای فروش هرچه بیشتر محصولات خود به آن نیاز دارند استفاده از دو کلمه جادویی (طبیعی) و (ارگانیک) است . همه ی ما نیز برای داشتن تغذیه ای سالم به دنبال مواد خوراکی ارگانیک و طبیعی  هستیم . بابا گندم یک فروشگاه اینترنتی مواد غذایی است که بر محصولات طبیعی و محصولات ارگانیک تمرکز دارد.  محصولات ارگانیک، به محصولاتی گفته می‌شود که بدون استفاده از کودها و حشره‌کش‌های شیمیایی تولید می شود.

باباگندم قصد دارد تا با تهیه و ارسال محصولات غذایی طبیعی، محصولات غذایی سالم و محصولات غذایی ارگانیک و ایجاد دسترسی آسان به این محصولات برای همه  مردم از سراسر ایران ، بهترین ها را در برابر شما قرار دهد. در واقع بابا گندم تولید کننده نیست بلکه متخصص طبیعت است و شما می توانید بهترین محصولات را به طور طبیعی و ارگانیک از ما خریداری نمایید. محصولات فروشگاه بابا گندم شامل عسل طبیعی ، زیتون ، عرقیات ، نوشیدنی و ...می باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا برخی خواص محصولات ارائه شده در بابا گندم را برای شما بیان نماییم :

خرید زیتون

زیتون توانایی ایجاد تغییرات بزرگی را در سلامتی‌تان دارند، مهم‌ترین خاصیت آن که همه‌ی خواص دیگر را تحت شعاع خود قرار می‌دهد، حفظ سلامت قلب است. زیتون‌ها سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع هستند.  افرادی که روزانه روغن زیتون فوق بکر مصرف می‌کنند، کمتر در معرض خطر ابتلا به حمله‌ی قلبی، فشارخون بالا و مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلب و عروقی نسبت به افرادی که از این روغن استفاده نمی‌کنند، هستند. علاوه بر این، برخی از انواع زیتون‌ها می‌توانند تا 25٪ از نیاز بدن شما به آهن را فراهم کنند. این ماده‌ی معدنی برای بدن بسیار مهم است زیرا به حمل و رساندن اکسیژن به اندام‌ها کمک می‌کند.

خرید عسل طبیعی

حتماً بارها در مورد خواص جادویی عسل در درمان بیماری، کاهش التهاب و ترمیم بافت‌های آسیب دیده مطالبی شنیده و یا خوانده اید. عسل یک غذای شیرین ساخته شده توسط زنبورها با استفاده از شهد گل است. دارای خواص شیمیایی جذاب برای پخت و عطر و طعم خاص است .

عسل یکی از سالمترین غذاهای غنی شده دارای مزه شیرین و با عطر و طعم فوق العاده  است. بخش اصلی عسل، فروکتوز و گلوکز است که به راحتی توسط بدن ما جذب می شود. همچنین حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مهم است که برای حفظ سلامتی بسیار حیاتی هستند.

فروشگاه اینترنتی بابا گندم در زمینه فروش عسل طبیعی از جمله عسل آفتابگردان , مرکبات , خار شتر , آویشن ,  شبدر, زنجبیل , اسطوخودوس و ... فعالیت می کند .

خرید عرقیجات ارگانیک

عرقیات مانند سرم هستند ، یعنی بلا فاصله بعد از مصرف جذب خون می شوند و تاثیر خود را می گذارند. خوردن بیش از حد این عرقیات مثل زیاده رویی در خوردن هر چیز دیگری مضر است. بیشترین میزان مجاز مصرف عرقیات در طول روز شبانه روز دو لیوان است. آن هم در موارد استثنا بنابراین خیال نکنید که هرچه بیشتر بخورید زودتر خوب می شوید و نتیجه دلخواه را می گیرید. تهیه شربت از عرقیات گیاهی علاوه بر آنکه می‌تواند از عطش و دمای بدن‌تان بکاهد، می‌تواند فواید متعددی برای سلامت جسم و روح شما داشته باشد. محصولات ما در بابا گندم شامل عرق گلاب ، عرق شاطره ، عرق نعنا و ... می باشد .

تمام تلاش ما در این مجموعه این است تا با تهیه و ارسال محصولات غذایی طبیعی، سالم و  ارگانیک و ایجاد دسترسی آسان به این محصولات برای همه  مردم از سراسر ایران ، بهترین ها را در برابر شما قرار دهیم. اگر می خواهید یک محصول طبیعی و اصل را خریداری نمایید این اطمینان را به شما می دهیم که جایی غیر از بابا گندم پیدا نخواهید کرد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات ما اصل و طبیعی می باشد.  پس حتما یکبار بابا گندم را امتحان کنید .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 292 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 16:03

درب های ضد سرقت در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسند . اما شما با توجه به فضا و نیازی که دارید باید نسبت به خرید درب ضد سرقت اقدام کنید .مثلا شما اگر درب ضد سرقت برای فضای اداری می خواهید نمی توانید درب ضد سرقت ورودی ساخاتمان را تهیه کنید. بنابراین باید به سراغ درب های ضد سرقت اداری و مدیریتی بروید . اما افرا درب برای اینکه روند خرید درب ضد سرقت را برای شما تسهیل کند ، شما را با انواع درب ضد سرقت آشنا خواهد کرد ، با همراه باشید.

درب های ضد سرقت در بازار علاوه بر جنسشان با نام کشور تولید کننده نیز شناخته می شوند . به طور مثال درب ضد سرقت چینی ، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک ، که البته درب ضد سرقت ترک گرانترین درب در بازار نیز به حساب می آید.

انواع درب ضد سرقت  :

  1. درب ضد سرقت از لحاظ کشور تولید کننده
  2. درب ضد سرقت از لحاظ ساختار داخلی
  3. درب ضد سرقت کلاسیک
  4. درب ضد سرقت برجسته
  5. درب ضد سرقت cnc
  6. درب ضد سرقت با روکش pvc

تفاوت درب ضد سرقت در چیست ؟

► چهارچوب درب ضد سرقت

در چهارچوب درب ضد سرقت چینی از ابزار تزیینی برای زیباتر شدن درب استفاده نشده و همان فلز را خواهید دید.

اما درچهارچوب درب ضد سرقت ترک از ابزار تزیینی به مراتب استفاده شده و درب بصورت تمام چوب می باشد، یکی از دلایل اختلاف قیمت درب ترک با سایر درب ها همین جزئیات می باشد.

قفل و لولای درب ضد سرقت

لولای درب ترکیه ای دیده می شود اما لولای درب چینی نه از داخل و نه از بیرون دیده نمی شوند و پنهان است.

قطر لولای نمونه ترک چندین برابر درب چینی می باشد و درب چینی رگلاژ ندارد، اما لولای درب ترک و ایرانی قابل تنظیم می باشد. درب ضد سرقت چینی گارانتی ندارد و بی کیفیت است.

► رویه درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چینی یکی از انواع درب ضد سرقت بصورت فلزی ساخته شده و خبری از چوب نیست، در مناطقی که رطوبت بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. در بازار درب ضد سرقت ارزان چینی ، به اسم درب ضد سرقت فلزی  معروف است.

درب ضد سرقت ترک و ایرانی معمولا از چوب مرغوب  یا مصنوعات چوبی ساخته شده و لایه چوبی جلوی لایه ی فلزی قرار دارد و جنبه ی تزیینی دارد.

► وزن درب ضد سرقت

وزن درب ضد سرقت چینی سبک تر از سایر درب ها است. هرچه وزن درب بیشتر باشد در هنگام حادثه استحکام بیشتری خواهد داشت ، همچنین از فولاد بیشتری در ساختار درب استفاده شده است. برخی فروشندگان سودجو از سنگ و آجر در ساختار درب استفاده می کنند تا وزن درب را بالا ببرند تا بتوانند پول بیشتری به جیب بزنند.

بهترین درب ضد سرقت

بطور کلی هر دربی که از ورق فولادی  و با استاندارد کارخانه ای ساخته شده باشد، درب ضد سرقت مرغوب محسوب می شود.

اگر سازنده درب ضد سرقت خوشنام باشد و محصولاتش گارانتی لازم را داشته باشد و…، میتواند یکی از بهترین برند دربهای ضد سرقت باشد. به طور کلی اگر درب از مواد اولیه مقاوم ساخته باشد از درب ترکیه ای با استحکام تر خواهد بود، درب ضد سرقت ترکیه از مواد آهن ذوبی (آهن دوباره فراوری) ساخته می شود و در موقع سرقت ضعف داشته و خم می شود.

نحوه تمیز کردن درب ضد سرقت

برای تمیز کردن این نوع درب ها باید به جنس آن توجه کنیم.

اگر درب ضد سرقت چوبی باشد از پارچه نرم و تمیز استفاده کنید. برای پاک کردن لکه ها از شوینده های مخصوص برای تمیز کردن استفاده کنید.

برای تمیز کردن درب های فلزی همانند درب چوبی از پارچه نرم استفاده کنید، و برای خش های روی درب از خمیر دندان استفاده کنید. بطور کلی می توانید هر چند وقت یکبار از رنگ های براق کننده استفاده کنید و رنگ درب را تثبیت کنید.

اجزاء اصلی درب ضد سرقت :

  • لولا
  • درکوب
  • درزگیر
  • قفل
  • چشمی

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت نسبت به درجه ایمنی که دارند متفاوت هستند . همین طور متریال به کار رفته « فلز ، سی ان سی ، چوب و .. » در درب ضد سرقت تعیین کننده قیمت درب است .

سفارش خرید درب ضد سرقت

اگر به دنبال طرح متفاوتی از درب های اتاقی و درب های ضد سرقت هستید؛ بهتر است آن را سفارشی تهیه کنید، اما پیشنهاد می دهیم در این سفارش، جنس چوب را اولین گزینه انتخابی خود قرار دهید.

افرا درب تولید کننده انواع درب ضد سرقت و درب های اتاقی

شما می توانید انواع درب های اتاقی و درب های ضد سرقت را در ابعاد و اندازه های مختلفی سفارش دهید. همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، که با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود.
یکی از ویژگی های افرا درب این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.

 

برای سفارش و ساخت درب ضد سرقت لطفا ، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع  درب های اتاقی و درب های ضد سرقت در افرا درب طراحی و ساخته می شود.

www.esperlusdecor.com

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 268 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 15:45

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه­ های در زمینه بیمه­ های زندگی و غیرزندگی (به طور مستقیم و قبولی اتکائی) و کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی توسط گروه مـالی پاسـارگاد تأسیس گردیده است. نمایندگی بیمه پاسارگاد در استان گلستان در حال حاضر مایل به اعطای نمایندگی به تمام افراد واجد شرایط در شهرهای استان گلستان و خارج استان می باشد . در صورت هر گونه سوال در امور بیمه یا اطلاعات درباره اعطای نمایندگی و همچنین امور بیمه کافیست با شماره های  32329197-017 یا شماره  09112737896 تماس حاصل نمایید.خدمات مجموعه بیمه پاسارگاد دارای گستردگی بسیاری است . در ادامه قصد داریم به خدمات ارائه شده بیمه پاسارگاد در گرگان بپردازیم در صورت که قصد بیمه کردن و یا کسب نمایندگی بیمه را دارید حتما با ما تماس بگیرید.

آشنایی اجمالی با بیمه پاسارگاد

شرکــت در تـاریخ ۱۳۸۵/۱۱/۱۸و تحــت شماره ۲۹۰۰۷۰ با سرمایه ۴۵۰ میلیارد ریال که ۵۰ درصد آن پرداخت شده بود ، در اداره ثبت شرکت­ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید و پس از طی تشریفات لازم در تاریخ ۱۳۸۵/۱۱/۲۹پروانه فعالیت خـود را در کلیـه رشتــه­ های بیمه­ ای به شماره ۳۴۶۰۵ از بیمه مرکـزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود و در تـاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۰۱با صـدور نخسـتین بیمه نامه، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد .(کد اقتصادی ۴۱۱۱۱۱۶۵۱۹۴۸ ) شرکت در تاریخ ۱۳۸۶/۰۸/۰۵مجوز قبولی اتکایی از مؤسسات بیمه داخلی را طی شماره ۲۵۵۹۸ از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت و با صدور اولین گواهی قبولی در تاریخ ۱۳۸۶/۰۹/۱۸، فعالیت خود را در این بخش نیز آغاز نموده و این مجوز همه ساله تمدید شده است. صاحبان سهام شرکت بیمه پاسارگاد در مجمع عمومی فوق العاده در سال ۱۳۹۴ با اکثریت آراء ،سرمایه شرکت را از مبلغ ۱۱۳۴ میلیارد ریال به مبلغ ۴۰۸۲ میلیارد ریال افزایش دادند.

انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان شرکت بیمه برتر به تشخیص بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال­های ۱۳۸۶و ۱۳۸۸، کسب عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع در سال ۹۰ ، ۹۱ و ۱۳۹۲ به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی نشان از وجود عوامل مؤثر و قابل اطمینان در رشد، توسعه و بالندگی مستمر شرکت دارد. شبکه گسترده فروش شرکت با بهره­ گیری از کارشناسان و متخصصین کارآزموده صنعت بیمه در سراسر کشور در بیش از ۱۵ مدیریت منطقه، ۷۶ شعبه  ۲۲۰۰ نمایندگی فعال و ۸۴۰۰ نماینده فروش بیمه عمر و تامین آتیه، آماده ارائه خدمات در قالب انواع بیمه­ های اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی به شما هموطن گرامی می­ باشد. نمایندگی بیمه قدس علوی جزء قدیمترین وبا تجربه ترین بیمه گذاری های عامل بیمه پاسارگاد می باشد . این نمایندگی بیمه امکان خرید بیمه آنلاین را برای راحتی و صرفه جویی وقت شما در هر ساعت از شبانه روز به وجود آورده است .

خدمات بیمه پاسارگاد در گرگان

بیمه عمر و آتیه در گرگان

در بیمه نامه عمر و آتیه بیمه گذاران با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه برتامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر در مقابل خطر فوت را نیز درصورتی که بیمه شده هم باشند، خواهند داشت .
بیمه های عمر همراه با تشکیل سرمایه که اکنون در بسیاری از کشورهای جهان ارائه می شود ،طرفداران زیادی داشته و با توجه به انواع آن می تواند مورداستقبال اقشار مختلف جامعه قرار گیرد

ویژگی های بیمه پاسارگاد برای بیمه عمر و آتیه

بیمه پاسارگاد با دریافت مبالغ حق بیمه ،اولا بیمه شده را در مقابل خطر فوت بیمه می کند و ثانیا مازاد مبالغ دریافتی را سرمایه گذاری می نماید و نرخ سود آن سرمایه گذاری را تا حد نرخ بهره فنی تضمین می نماید و چنانچه سود بیشتری از محل سرمایه گذاری بدست آورد بخش عمده از آن را به عنوان مشارکت در منافع به بیمه گذار می دهد .

بیمه عمر و حوادث در شهر گرگان

بیمه عمر نوعی از انواع بیمه اشخاص است که در آن بیمه گذار با پرداخت حق بیمه به نمایندگی بیمه این امکان را خواهد داشت تا در صورت فوت سرمایه بیمه نامه در اختیار ذینفعان تعیین شده قرار گیرد و یا در صورت حیات و پایان مدت بیمه نامه خود سرمایه آن را دریافت نماید و البته در تمام این مدت از مزایای بیمه عمر جانبی بهره مند شود . قراردادهای بیمه عمر غالباً طولانی‌مدت است و می‌تواند تا 30 سال هم باشد. بنابراین کسی که بیمه‌گزار بیمه عمر می‌شود تا مدت طولانی از پوشش‌های این بیمه برخوردار است و پس از آن نیز حتی می‌تواند از مزایای سرمایه‌گذاری در بیمه عمر استفاده کند

سرمایه تشکیل شده در این بیمه نامه علاوه بر پشتوانه مالی در دوران پـیـری و بـازنشستـگـی می تواند برای تامین مواردی از قـبیل : تهیه مسکن ، هزینه های ازدواج ، هزینه های تحصیل فرزندان و … مورد استفاده قرار گیرد

کم کردن هزینه های درمان با بیمه خدمات درمان در گرگان

با توجه به هزینه های روز افزون بهای خدمات بیمارستانی و به منظور جبران این  هزینه ها ، بیمه پاسارگاد طرح بیمه های درمانی خود را عرضه می نماید . بیمه درمانی صرفا به صورت گروهی ارائه می گردد . موسسه ها ، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی که تعداد کارکنان آنان  با اعضای تحت تکفلشان از ۱۰۰ نفر بیشتر باشد می توانند تحت پوشش بیمه گروهی مازاد درمان قرار گیرند . تعهد اصلی در بیمه مازاد درمان گروهی ، جبران هزینه های بستری و جراحی در بیمارستان و مراکز جراحی محدود بوده و هزینه های پاراکلینیکی ، هزینه های مربوط به رفع عیوب انکساری چشم ، هزینه های مجاز سرپائی ، هزینه پیوند اعضاء طبیعی بدن ، هزینه های آمبولانس و … قابل اضافه شدن به پوشش اصلی می باشد .

بیمه اتومبیل و بیمه نامه شخص ثالث در نمایندگی بیمه پاسارگاد در گرگان

با توجه به نقش ضروری اتومبیل در زندگی روزمره انسان و ملموس بودن خطرهای ناشی از وقوع حوادث رانندگی ، بیمه اتومبیل در دنیا از استقبال خاصی برخوردار است  و جزو پرفروش ترین بیمه ها محسوب می گردد . بیمه اتومبیل جبران کننده خسارتها و صدمات و زیان هایی ناشی از حوادث رانندگی است که در اثر استفاده از وسایل نقلیه به اشخاص ثالث ، سرنشینان یا مالک اتومبیل وارد می شود.

بیمه شخص ثالث ( بیمه مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی )
براساس قانون ، کلیه دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی موظف هستند مسئولیت خود را که در اثر حوادث وسایل نقلیه مزبور یا محموله های آنها  اشخاص ثالث زیان وارد نماید بیمه کنند . این بیمه نامه با تعهدات متفاوت برای جبران خسارتهای مالی و جانی صادر می شود ، لذا توصیه می گردد تعهدات این بیمه نامه با در نظر گرفتن رشد و افزایش دیه در سال های آتی خریداری گردد.

بیمه آتش سوزی در نمایندگی بیمه گرگان

بیمه های آتش سوزی : موضوع بیمه آتش‌سوزی، تأمین خسارت و جبران زیان‌های مالی و مادی است که بر اثر وقوع خطر آتش‌سوزی به اموال و دارائی‌های منقول و یا غیرمنقول بیمه گذار اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی وارد می‌شود. بنابراین در بیمه آتش‌سوزی، خسارت‌های مالی مورد تأمین قرار می‌گیرند نه خسارت‌های جانی و بدنی. لذا، درصورتیکه صدمه‌ای به افراد برسد، معمولاً این بیمه آنرا پوشش نمی‌دهد.

در بیمه آتش سوزی ، ساختمان و کلیه کالاها و لوازم موجود در آن در مقابل خطر آتش سوزی و انفجار و صاعقه بیمه می شود . همچنین خسارت های وارده ناشی از آتش سوزی و همچنین هزینه های پیشگیری از توسعه آتش در این بیمه نامه قابل جبران می باشد . البته لازم به ذکر است که غیر از خطر آتش سوزی ، خطرات دیگری نظیر زلزله ، سیل ، طوفان ، ترکیدگی لوله آب ، ضایعات برف و باران ، سقوط هواپیما و هلی کوپتر ، شکست شیشه و سرقت از منزل نیز در بیمه آتش سوزی و با عنوان خطرات اضافی قابل پوشش است که در بخش پوششهای اضافی به تفصیل شرح داده خواهند شد

بیمه باربری برای کلیه نهادها  و تجار در نمایندگی بیمه در گرگان

در واقع بیمه باربری پوششی است برای جبران خسارتها و زیانهای وارد به محمولات از مبداء بارگیری تا مقصد نهایی برای محصولات کارخانه‌های تولیدی، کالاهای مصرفی, مواد اولیه، انواع مصنوعات و ماشین‌آلات که در جریان حمل و نقل, بارگیری و تخلیه به آنها صدمه وارد می شود. در این راستا شرکت بیمه پاسارگاد کلیه کالاهایی که به مقصد کشور وارد و یا به کشورهای دیگر صادر می‌گردند و یا در محدوده داخلی کشور، از شهری به شهر دیگر جابجا و یا از کارخانه به انبار حمل می‌شوند را تحت پوشش بیمه باربری قرارمی دهد.

صدور بیمه نامه مهندسی در بیمه پاسارگاد گرگان

پروژهای عمرانی ، سازه های صنعتی و ساختمانی از ابتدای شروع عملیات ساخت و در تمام مدت نصب تجهیزات و ماشین آلات و  همچنین در دوره آزمایش و راه اندازی تا تحویل موقت در معرض خطرات گوناگون و آسیبهای ناشی از وقوع حادثه و از بین رفتن سرمایه بوده و این احتمال نیز وجود دارد که پیمانکار و عوامل بیمه گذار در نتیجه سهل انگاری یا خطاهای انسانی باعث زیانهایی نیز به اشخاص ثالث گردند که قانونا مسئول شناخته شوند .  برای رفع نگرانی بیمه گذاران و حفاظت منطقی از سرمایه گذاری انجام شده  بیمه پاسارگاد با رعایت استانداردهای متداول در بازار جهانی بیمه ، انواع بیمه های مهندسی را به شرح زیر  ارائه می نماید .

صدور بیمه نامه مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان در بیمه پاسارگارد استان گلستان

 این بیمه مسئولیت قانونی شخص حقیقی یا حقوقی ناشی از شغل کارفرما را در قبال جرح بدنی کارکنان تحت پوشش قرار می دهد که شامل مشاغل صنعتی ،خدماتی و بازرگانی می باشد.

براساس این بیمه افرادی که در واحدهای صنعتی ،تولیدو یا در بخش خدمات فعالیت می کنند با خطرات و حوادث بسیار زیادی مواجه هستند که غالبا”مسئولیت جبران خسارت ناشی از این حوادث برعهده کارفرمایان است .مثل :شکست ماشین آلات ،حوادث ناشی از عدم استفاده صحیح از ابزارآلات و ماشین های صنعتی ،عدم رعایت مسائل ایمنی ،برق گرفتگی ،آتش سوزی و خسارات مرتبط با خط تولید و انبارداری ،سقوط بالابرها و آسانسور و ده ها موارد مشابه دیگر از جمله خطرات و حوادثی هستند که هر کدام به نوبه خود می تواند خسارت مالی و جانی سنگینی برجای گذارند که اکثر مسئولیت جبران آنها بر عهده کارفرمایان است .این شرایط موجب شد تا شرکت های بیمه ای با ارائه این بیمه پاسخ مناسبی برای رفع نیاز کارفرمایان به انتقال ریسک ارائه دهند

بیمه سازندگان ابنیه پیشنهادی ویژه برای تمام ساختمان سازان و معمارن در گرگان

 این بیمه مسئولیت سازنده ساختمان را در مقابل صدمات جسمانی وارد به کارکنان که ناشی از وقوع حوادث حین کار باشد در محدوده مکانی مشخص جبران می نماید.از این بیمه بیشتر جهت ساخت و سازهای شهری دارای پروانه ساختمانی استفاده می شود .

بیمه مسئولیت حرفه ای

هر فرد به تبع شغل و حرفه خود ممکن است خسارات جانی و مالی به افراد مرتبط با حرفه خود وارد نماید. بیمه‌های مسئولیت مدنی حرفه‌ای ضامنی برای جبران خسارات ناشی از شغل و حرفه افراد می‌باشند. مانند:

بیمه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان

این بیمه‌نامه غرامت فوت و نقص عضو بیماران تحت معالجه، مداوا، مراقبت و سایر اعمال پزشکی و پیراپزشکی ناشی از مسئولیت پزشک یا پیرا پزشک را جبران می‌نماید.

بیمه مسئولیت حرفه‌ای مدیران استخر و منجیان غریق در قبال شناگران

در این بیمه‌نامه خسارات جانی وارد به شناگران که ناشی از مسئولیت مدیر استخر یا منجیان غریق باشد جبران می‌گردد.منجیان غریق باید دارای کارت منجیگری معتبر از فدراسیون شنا باشند.اگر چه این بیمه نامه خسارت وارد به شناگران را جبران می نماید اما مدیر استخر می‌تواند جبران خسارات جانی وارد به منجیان غریق را نیز از بیمه‌گر درخواست نماید.

بیمه مسئولیت حرفه‌ای مسئول فنی بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها

این بیمه‌نامه غرامت فوت و نقص عضو وارد به بیماران را که ناشی از تقصیر یا سهل‌انگاری مسئول فنی (در چهارچوب وظایف محوله از جانب وزارت بهداشت و درمان در محدوده بیمارستان) می‌باشد، جبران می‌نماید. ادعاهای حقوقی علیه مراکز درمانی به علل عدم کارایی، فقدان و یا نقص در امکانات پزشکی، تجهیزات فنی، تاسیساتی، تغذیه نادرست در مدت مداوا، جراحی و دوران بستری بیمار که منجر به خسارات بدنی بیماران گردد، تحت پوشش این بیمه‌نامه خواهد بود.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 295 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 15:24

يک واقعيت هميشه وجود دارد که براي اينکه بتواني همه چيز را در وقت خودش داشته باشيم بايد طبقه بندي و دسته بندي داشته باشد تا با ذهن آرام و خيال آسوده انتخاب کينم.با قرار دادن دسته بندي ها در کنار هم است که يک نظم بيسار بزرگ اتفاق مي افتد و زندگي در آرامش بيشتري شکل مي گيرد.طبقه بندي باعث مي شود که طيف گسترده اي از انتخاب ها درپيش روي ما باشد و تا آنجا که به خريد مبلمان اداري مرتبط مي باشد اين بازار داراي محدوده بسيار گسترده و تقريبا بدون پايان است.وي چوب نيز بر همين اساس براي خريد مبلمان اداري و کمک بهتر به مشتريان محصولات خود را دسته بندي هاي منظم طبقه بندي نموده است تا مشتريان با ذهن آرام محصولي را که مي خواهندخريدکنند.

راهنماي طبقه بندي براي خريد مبلمان اداري

با اين حال در دنياي مبلمان اداري چند دسته اصلي وجود دارد که شامل مبل اداري , صندلي اداري , ميز اداري و ملزومات اداري مي باشد. با اين حال هر کدام از اين دسته ها داراي زير گروه هاي ريزتري هستند مانند دسته صندلي اداري که شامل صندلي مديريت , صندلي کارمندي و کارشناسي , صندلي کنفرانس و صندلي انتظار و ... مي باشد و همچنين در دسته ميز اداري که شامل ميز مديريت , ميز کارمندي و کارشناسي , ميز کنفرانس و ميز کامپيوتر و ..مي باشد.

با افزايش فضاي شهري و رو به مدرن شدن مديران نيز در خريد مبلمان اداري حساسيت بالايي به خرج مي دهند و معمولا از طراح و معماران اين حرفه کمک مي گيرند.مبلمان اداري را خريداري مي کنند که تناسب بيشتري به محيط کار داشته باشد و علاوه بر آن داراي بافت خوب و پارچه مرغوبي توليد شده باشد .

به چه صندلي هايي ارگونوميک مي گويند؟

صندلي اروگونوميک صندلي هاي استاندارد مي باشدکه براي محافظت فيزيکي از بدن کاربران يمب اشد که اگر مبلمان اداري که خريداري مي کنيد استاندارد نباشد درآينده نه چندان دور دچار مشکلات حاد فيزيکي مي شويد.صندلي هاي ارگونوميک داري تنظيمات لازمه براي کاربران مي باشد که هر کاربر بتواند صندلي را متناسب با بدن خود تنظيم نمايدو همين امر باعث کاهش استرس مي شود و باعث افزايش بهره وري از کار خود مي شويد.

چرابايد صندلي کامپيوتر بخريم؟

هر کسي در جلوي يک صفحه نمايش رايانه براي مدت زمان زيادي که شامل 6 تا 8 کاري مي باشد نياز است که صندلي کامپيوتر داشته باشد.صندلي کامپيوتر طوري طراحي شده است که بدن در حالت استراحت و استاندارد قرار ميگيرد و مانع از کشيدگي و همچنين آسيب هاي جدي فيزيکي مي شود.معمولا در صندلي ها ي کامپيوتر ارتفاع و همچنين پشتي صندلي قابل تنظيممي باشد تا بتوانيد به آساني صندلي را متناسب با قدو قامت خود تنظيم نماييد.شما مي توانيد بهترين صندلي هاي کامپوتر را از فروشگاه وي چوب بخريد.

مزيت استفاده از ميز و صندلي مديريت

اگر شما به عنوان رهبر و يک شخي بزرگ در دفتر کار خود هستيد اين ميز و صندلي بهترين گزينه براي انتخاب شما مي باشد.د صندلي هاي مديريت ويژگي هاي خاصي تعبيه شده است تا مديران که به عنوان ناظران سازمان مي باشدبتواننددرمدت زمان طولاني بدون مشکل ازآن استفاده نمايندو همچنين ميز مديريت نيز داراي طراحي منحصر به فرد و کاملا جدا از ميز کارمندي و کارشناسي مي باشد.ميز و صندلي مديريت با ابعاد بزرگتر و طراحي بهتر مي باشد که مشخص کننده مکان رئيس سازمان مي باشد.

تاثير صندلي انتظار بر بازديد کننده

هر کس بخواهد اولين تاثير خوب را بر روي بازديد کننده بگذارد به ويژه در يک سازمان که مي خواهد قراردادهاي بزرگ بسته شود بايدصندلي انتظار باتوجه به انتظارات مهمانان و بازديدکنندگان باشد .بايد صندلي انتظار حس گرم بودن , سبک بودن و داراي کيفيت بالايي باشد.

وي چوب بازار بزرگ مبلمان اداري مي باشد درست مانند چيزي هست که شما در اينجا خوانده ايد.شما مي توانيد با اطمينان کامل دستان خود را بر روي هر کدام از مبلمان اداري که مي خواهيد بگذاريد و انتخاب نمايد.تماي محصملات ما داراي کيفيت بسيار بالااي مي باشد.

براي تکامل در جهان رقابت و پيشرفت، ضروري است که تجهيزات و مبلمان مورد نياز خود را در دفتر خود حفظ کنيد. از صندلي اداري استفاده نماييد که سلامت کارکنان شما حفظ شود.وي چوب داراي انواع صندلي کارمندي , صندلي مديريت و ... مي باشد که شما مي توايد انتخاب نماييد.همه محصولات وي چوب مقرون به صرفه مي باشد و در نهايت رضايت شما را جلب مي کند.

اگر شما يک سازمان با فضاي کمي هستيد، مي توانيد قطعا به وي چوب اعتماد کنيد و تمامي نياز هاي خود را براي خريد مبلمان اداري برآورده کنيد.شما مي توانيد طيف گسترده اي از محصولات خود را درwww.vichoob.com بررسي کنيد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 270 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 14:51

چند سالی است که شاهد رونق روزافزون فست فود ها هستیم. تا جایی که در قرن حاضر راه اندازی فست فود و کسب و کار های مربوط به این حوزه جزء مشاغل پر درآمد و پر سود محسوب می شوند . از این رو راه اندازی فست فود در هر ابعاد و سبکی مورد اسقبال افراد زیادی قرار گرفته است . مریوان نیز یکی از شهر های پرتردد ایران است که سالانه توریست ها و مسافران بسیاری را میزبانی می کند . راه اندازی فست فود در مریوان را می توان یکی از سرمایه گذاری های مطمئن و یک کسب و کار پر سود دانست .

چرا راه اندازی فست فود در مریوان:

مریوان یکی از شهرهای زیبا و مرزی در غرب ایران، در استان کردستان است.مریوان به دلیل واقع شدن در نزدیکی دریاچه‌ای زیبا و شگفت‌انگیز و نیز به خاطر برخورداری از طبیعتی بکر، دارای چشم‌اندازهای حیرت‌انگیز زیادی است.

این شهر جذاب و تماشایی به دلیل واقع شدن در نزدیکی دریاچه‌ای زیبا و شگفت‌انگیز به نام «زریوار» و نیز به خاطر برخورداری از طبیعتی دست‌نخورده و فوق‌العاده، دارای چشم‌اندازهای حیرت‌انگیز و کوهستانی است و همینطور گزینه مناسبی برای سفرهای تفریحی محسوب می‌شود.دریاچه زیبای زریوار، روستای اورامان، غار کونا شم شم، منطقه تفریحی قمچیان، دشت بیلو، روستای کانی سانان، تفرجگاه ملاقوبی،  آبشار گویله، قلعه مریوان (قلعه ایمام) ،ارتفاعات چهل چشمه، پل گاران (کردلان) از جاذبه هایط دیدنی و گردشگری مریوان می باشد که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را جذب می کند.

همین جاذبه ها باعث شده است افراد بسیاری برای گذارندن تعطیلات این شهر را مقصد گردشگری خود قرار دهند . پس بسیار طبیعی است که کسب و کار های شکمی و فست فود ها در این شهر بسیار رونق داشته باشند . می توان گفت با راه اندازی فست فود در مریوان، از همان ماه های اول شاهد سود بسیاری باشیم .

مشاوره و آموزش راه اندازی فست فود در مریوان:

برای شروع هر کار و سرمایه گذاری در بخشی ، بهتر است با مشاوران خبره و کسانی که در آن امر پیشکسوت هستند ، مشورت داشته باشید . یکی از عواملی که سبب می شود تا شما در کاری پیشرفت کنید و کسب و کارتان با موفقیت روبرو شود ، مشاوره و آموزش است .راه اندازی فست فود نیز جزء مشاغلی محسوب می شود که رقابت در این حوزه بسیار است .

آموزش راه اندازی فست فود

لذا برای اینکه با شکست مواجه نشوید ، بهتر است از تیم های راه اندازی فست فود راهنمایی بگیرید . ما به شما گروه حرفه ای و با تجربه فست فود شاپ را پیشنهاد میکنیم . شما می توانید نمونه کار های اجرایی این گروه و عملکرد موفق این تیم را از مشتریان آن جویا شوید.

خرید تجهیزات و لوازم فست فود برای راه اندزی فست فود در مریوان

بعد از مشاوره با تیم حرفه ای و تهیه مکان فست فود ، خرید تجهیزات یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت فست فود است . تجهیزات فست فود دارای انواع مختلفی هستن که شما باید بسته به مکان و منوی خود آن ها را خریداری کنید . خرید تجهیزات فست فود درجه یک و با قیمت معقولانه می تواند ضامن سود و پیشرفت شما باشد. به یاد داشته باشید خرید تجهیزات نامرغوب از کیفیت غذای شما می کاهد و در این صورت مشتری های خود را از دست می دهید .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 257 تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 13:32

سازه های فلزی دارای مزایای بی شماری نسبت به سایر انواع ساخت و ساز هستند یکی از دلایلی که سازه فلزی مورد استقبال قرار گرفته است مقاومت آن می باشد و تقریبا تمام نیازهای یک معمار را برآورده می کند.بخش ساخت و ساز باید روز به روز پیشرفت کند تا جوابگوی معماران و نیازهای مردم باشد و علاوه بر این با محیط زیست نیز همراه باشد.

 مزایای سازه های فلزی با مقاومت بالا

  • استحکام بالا فولاد در واحد وزن نشان می دهد که وزن سازه ها کم است
  • یکنواختی: خواص فولاد نه با توجه به ساختارهای بتن مسلح، در طول زمان تغییر قابل ملاحظه ای می کند
  • طول عمر: اگر حفظ سازه های فولادی کافی باشد، به طور نامحدود ادامه خواهد یافت
  • شکل پذیری
  • سرسختی: فولادهای سازه سر سخت

    دیگر مزیت های مهم سازه های فلزی عبارتند از

  • سهولت بزرگ برای پیوستن به اعضای مختلف با استفاده از انواع مختلف اتصالات مانند جوشکاری، پیچ ها و پرچ ها.
  • امکان پیش ساز ساختن اعضای یک.
  • ساختار سریع مونتاژ
  • ظرفیت بالا برای لمینیت و در مقدار زیادی از اندازه و اشکال.
  • در مناطقی که از نظر لرزه ای با ریسک بالا مشخص می شوند، ساخت و ساز فولاد به دلیل پلاستیکی که مواد فولادی را مشخص می کند، رفتار بسیار رضایت بخش را در برابر این پدیده های طبیعی نشان داده است.
  • از لحاظ اقتصادی، برای وزن کمتر آن، شما می توانید صرفه جویی در بنیاد را به دست آورید و نسبت بالای مقاومت آن در ساختمان های بلند و سازه های بزرگ سبک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • امکان اصلاح در یک روش ساده برای انطباق با استفاده های جدید از ساختمان، که شایع است در مورد تجهیزات، ساختمان های اداری … که در مورد خانه ها.
    از
  • لحاظ فضای مفیدی، فولاد، بازدهی ساختاری عالی را با اجازه دادن به چراغ های بزرگتر نسبت به ساخت سنتی بتن مسلح، نشان می دهد. در عین حال، ابعاد کوچکتری از اعضای ساختاری فولاد مربوط
  • نسبت به بخش بتن، امکان استفاده موثر از فضا را فراهم می کند.
  • سازگاری فولاد از اهمیت ویژه ای در موارد توانبخشی یا برای تقویت سازه های موجود و یا برای بازسازی کامل نگهداری نمای داخلی برخوردار است. فولاد در محل ساخته شده پیش ساخته می شود؛ این نیازی نیست که پایه ریزی شود و از رد شدن و یا خزش جلوگیری کند تا بتواند بلافاصله آن را بپردازد.
  • توسعه سیستم های جدید حفاظت در مقابل خوردگی، تضمین حداقل نگهداری، زندگی تقریبا نامحدود برای سازه های ساخته شده با فولاد.
  • ساختار فلزی را می توان در کارگاه تهیه کرد، بدین معنا که عناصر به طور عملی به طور دقیق کار می کنند و نیاز به عملیات کمتری دارند.
  • هنگامی که عمر ساختمان به پایان می رسد، ساختار فلزی فولاد می تواند از بین برود و بعدا در استفاده های جدید استفاده می شود و یا دوباره بازیافت می شود.
  • سازه های فلزی عموما سبک تر از ساخته شده با مواد دیگر هستند؛ این بدان معنی است که هزینه پایه کمتر.
شرکت مهندسی تجارت گستر شایان سازه با نام تجاری شایان سازه در زمینه طراحی ساخت و تولید سازه های فلزی سنگین و سوله  آماده ارائه خدمات می باشد.

 
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 258 تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 13:31

یک موتور زمانی کار آمد است که تمام قطعات لازمه درست کار کنند و هوای ورودی به داخل آن تمیز باشد.داشتن فیلتر هوا تمیز و سالم اولین کاری است که شما برای سالم ماندن موتور خود انجام می دهید.یک فیلتر هوا خوب اجازه می دهد که موتور شما هوای پاک را در یافت کند. و تمام آلودگی های لازم را از سر راه موتور بر می دارد.

چگونه باید فیلتر هوا را تعویض کنیم ؟

تولید کنندگان کلیه وسایل نقلیه یک سری توصیه های ایمنی بازگو می کنند تا شما را در درست کار کردن موتور خودرو کمک کنند. بسیاری از تولیدکنندگان بر این باورند که ماشین باید هر ۱۵۰۰۰تا ۳۰۰۰۰ کیلومتر طی کرد تعویض فیلتر هوا را انجام دهید.

البته ناگفته نماند که شرایط آب و هوایی بر طول عمر یک فیلتر هوا به طور مستقیم تاثیر گذار می باشد.اگر در جاده های خاکی رانندگی می کنید و توقف زیادی دارید و یا دراب و هوای گرد و غبار و خشک رانندگی می کنید نیاز است که فیلتر هوا را در فواصل نزدیکتر بررسی کنید برای تعویض آن پیگیری لازم را انجام دهید.

چگونه می توانم فیلتر هوا را تعویض کنم؟

چک کردن فیلتر هوا کار بسیار ساده ای است که یک فرد تازه کار نیز می تواند این کار را انجام دهد و اگر به مشکلی برخوردید حتما به دفترچه راهنما فیلتر هوا مراجعه نمایید.با برداشتن فیلتر هوا از جای خود آن را در جلوی نور خورشید بگیرید و اگر تمیز بود و یا آلودگی و کثیفی آن جزئی می باشد نیازی به تعویض فیلتر هوا نیست.و اگر یک لایه نازکی از گرد و غبار مشاهده کردید می توانید آن را پاک کنید و مجدد از آن استفاده نمایید.اما اگر فیلتر هوا شما خیلی کثیف و کدر است زمان تعویض آن فرا رسیده است و حتما یک فیلتر نو را جایگزین کنید.

اگر در تعویض فیلتر هوا تاخیری ایجاد شود چه می شود؟

فیلتر هوا حکم نفس و قلب موتور ماشین را دارد و اگر فیلتر هوا خیلی کثیف باشد و شما تعویض نکنید و در مسیر جاده ادامه دهید و ترمز و توقف کنید دیگر هوای تمیز وارد موتور شما نمی شود و موتور شما به درستی کار نمیکند و کاهش جریان هوای تمیز ممکن است باعث جرقی زنی شود که همین امر باعث خاموش شدن موتور ماشین می شود و از اینجا است که شما با تعویض ساده یک فیلتر که با تاخیر انداخته اید مشکلات بزرگتری را برای خودرو خود به وجود آوردید.یک فیلتر هوای کثیف جریان هوای سرد را محدود می کند، باعث ایجاد آن در داخل تهویه هوا و کاهش دمای داخلی می شود.

اما سوال اینجاست که یک ماشین بدون فیلتر هوا می تواند کار کند؟

از لحاظ نظری می شود که یک ماشین بدون فیلتر هوا را رانندگی کرد اما با توجه به آلودگی های بیرون و گرد و غبار ماشینی که فیلتر هوا نداشته باشد به قطعات آن آسیب بسیار زیادی وارد می شود و باعث خربی ماشین می شود.

چرا فیلتر هوای خودرو خیلی زود کثیف می شود؟

یکی از مهم ترین دلایل رانندگی در محیط هایی است که الودگی و گرد و غبار بسیار زیاد است .ممکن است جنس فیلتر خریداری شده شما خوب نباشد و کیفیت لازمه را نداشته باشد.ممکن است نشتی درکانال هوا وجود داشته باشد.

با شرکت سام صنعت، پای به صنعت فیلتر هوای کشور بگذارید.این شرکت با استفاده از نخبه ترین و زبده ترین تیم کارشناسی و فنی، آماده خدمت رسانیبه صاحبان صنایع و کارخانجات و نیز آماده ارائه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در زمینه طراحی، ساخت، تأمین مواد، نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات در پروژه های صنعتی می باشد .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 256 تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 13:30

بسیاری از دارندگان خودرو به درستی نمی دانند که لاستیک چه نقش مهمی در حرکت خودرو ، در ایمنی حرکت و در فرمان پذیری اتومبیل دارد، لاستیک یکی از بخش های حساس خودرو است که نیاز به مراقبت ویژه برای جلوگیری از حادثه دارد و در حقیقت لاستیک برای خودرو به مثابه پا برای انسان است .
تاثیرلاستیک در اتومبیل 

 همه می دانند اگر لاستیک نباشد خودرو نمی تواند حرکت کند، پس باید حواس رانندگان حسابی به لاستیک خودرو باشد، چون لاستیک سالم و مناسب ایمنی اتومبیل و سرنشینان را افزایش می دهد. رعایت نکات زیر سلامتی لاستیک خودرو را تضمین خواهد کرد .

 نقشفشار باد لاستیک چرخ ها در عمر لاستیک

 فشار باد لاستیک چرخ ها مهمترین عاملی است که در عمر لاستیک اثر می گذارد ، فشار باد لاستیک را باید زمانی که لاستیک ها سرد است تنظیم کرد. اگر جلوبندی خودرو سالم و میزان باشد و چرخ ها هم بالانس باشند با نگهداشتن باد لاستیک ها در فشار درست ، عمر لاستیک ها تقریبا دو برابر می شود .

لاستیک سالم را کجا قرار دهیم؟
 
همیشه باید سالم ترین لاستیک ها را در چرخ جلو استفاده کرد تا امکان ترکیدن کاهش یابد چون ترکیدن لاستیک های جلو خطرناک تر از ترکیدن لاستیک های عقب است و در سرعت های بالا احتمال چپ شدن خودرو چند برابر می شود .
لاستیک های جلو ، قسمت جلویی خودرو را هدایت می کنند و بالطبع بخش اعظم نیروی خودرو در سر پیچ ها را تحمل می کنند در حالی که لاستیک های عقب نیروهای رانش را تحمل می کنند و به همین دلیل است که لاستیک های چرخ جلو بیشتر در قسمت بیرونی آج خورده میشوند و لاستیک های چرخ های عقب از قسمت وسط آج آسیب می بینند

درستی تنظیم فشار باد لاستیک

 فشار باد زیاد و فشار باد کم هر دو باعث آسیب رساندن به لاستیک ها می شوند. پایین بودن فشار باد در هنگام رانندگی باعث اصطکاک بیشتر و در نتیجه تولید حرارت بیش از حد در لاستیک میشود و عمر لاستیک را به شدت کاهش می دهد. اگر لاستیک از دو طرف خورده شود ولی در بخش میانی سالم بماند نشانه کم بودن فشار باد لاستیک در طول رانندگی است و اگر فقط در وسط سائیده شود نشانه زیاد بودن فشار باد لاستیک است.
 
معمولا بعد از رانندگی طولانی و به خاطر گرم شدن لاستیک، فشار باد زیاد می شود، اگر در این حالت فشار باد لاستیک از حد توصیه شده بیشتر شد نیابد آن را کم کرد، باید پس از خنک شدن لاستیک، دوباره فشار باد را کنترل نمود .

 نوع خودرو و نوع رینگ در خرید لاستیک

 در هنگام خرید لاستیک باید به نوع خودرو و همچنین نوع رینگ توجه کرد. رینگ حتما باید استاندارد خودرو باشد و از نظر پهنا و قطر رینگ مشابه لاستیک استاندارد باشد.
هنگام استفاده از لاستیک های بدون تیوب حتما توجه کرد که این نوع لاستیک ها را فقط میتوان روی رینگ مناسب آن استفاده کرد و رینگ نباید تعمیر و یا جوشکاری شده باشد.

امنیت خودرو در سرعت های بالا را به خطرنیندازید

استفاده از لاستیک ها با اندازه های مختلف و مارک های متفاوت ( به عنوان مثال رادیال یا معمولی ) در یک محور اشتباه است. این کار امنیت خودرو در سرعت های بالا را به خطر می اندازد چون لاستیک های با ساختار متفاوت و حتی ساخت شرکت های مختلف از نظر ارتفاع و پهنای لاستیک با یکدیگر فرق دارند

تعویض لاستیک خودرو در محل

مراکز مختلفی برای خرید تایر خودرو وجود دارند اما شاید دسترسی به این مراکز کمی سخت و زمان‌بر باشد. دکترخودرو متشکل از مجموعه فروشگاه های تعویض لاستیک  می باشد و در هر نقطه ای که شما بخواهید برای خرید لاستیک و نصب انواع لاستیک میشلن  ،  لاستیک فالکن ، لاستیک بارز  و گلدستون .... در خدمت شماست . این نمایندگی با حضور به موقع و تعویض لاستیک درمحل باعث صرفه جویی دروقت و هزینه شما می شود .
دکتر خودرو عرضه کننده لاستیک با کیفیت بالا می باشد همچنین جهت دریافت قیمت روز لاستیک به سایت دکتر خودرو مراجعه نمایید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 13:29

امروزه طب سنتی توانسته است به خوبی جایگاهش را حفظ نماید و باعث درمان بیماری های مختلف با داروهای گیاهی گردد. به همین دلیل مردم ،طب سنتی را باور داشته و به دکتر طب سنتی مراجعه می کنند.

آیا به راستی طب سنتی دیر اثر می‌کند؟

آیا شما جز آن دسته از افراد هستید که معتقد هستند طب سنتی دیر اثر می‌کند؟ آیا واقعا این موضوع صحت دارد؟ آیا واقعا طب سنتی دیر اثر می‌کند؟ با ما همراه باشید.

یکی از ایراداتی که برخی افراد ناآگاه بر طب سنتی وارد می‌کنند این است که درمان‌های سنتی برای تأثیر زمان زیادی لازم دارد و صبر و حوصله می‌خواهد.پاسخ را ادامه بخوانید.

طب سنتی و سرعت عمل!

 سرعت عمل در درمان همیشه مطلوب نیست به طور مثال، این هنر نیست که با تجویز قرص های قوی  به‌سرعت دردهای مفصلی را تسکین دهیم به این قیمت که عوارضی مانند،پوکی استخوان یا اضافه‌وزن و آب مروارید و… ایجاد شود.

دکتر طب سنتی چه تدابیری در بیماری ها دارد؟

درباره دکتر طب سنتی چه می دانید؟ : در طب سنتی قائل به این هستیم که اولاً به بدن فرصت دهیم تا خودش بر بیماری غلبه نماید تا طبیعت و قوه مدبره همیشه قوی و آماده بماند؛ ثانیاً در صورت نیاز به درمان، از داروها و تدابیری استفاده کنیم که عارضه نداشته باشد.

دوره درمان توسط دکتر طب سنتی؟!

 این باور که درمان‌های سنتی درازمدت هستند، نادرست است؛ به‌عکس اگر درمان اصولی و درست انجام شود در خیلی از موارد بسیار سریع حتی سریع‌تر از درمان‌های طب رایج جواب می‌دهند.

تعریف طب سنتی

طب سنتی مجموعه ای از دانسته ها، مهارت ها و اعمالی بر پایه نظریه ها، باورها و تجربه های بومی فرهنگ های مختلف است که در بهداشت و نیز پیشگیری، تشخیص، بهبود و مداوای بیماری- های جسمی و ذهنی مورد استفاده قرار می گیرند.

ضرورت استفاده از دکتر طب سنتی

امروزه افراد بیش از هر زمان دیگری می توانند از انواع مختلف مواد غذایی بهره مند شوند اما غالباَ به دلیل تغذیه نامناسب به عوارض ناشی از آن مبتلا  می گردندو به ناچار برای درمان آن به داروهای شیمیایی روی می آورند. داروهایی که عوارض ناشی از آنها از جنبه های مثبتشان بیشتر است .اینجاست که لزوم دکتر طب سنتی احساس می شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 262 تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 13:27

با توجه به خواص بسیار مثبت و شفا بخش آب قلیایی،از آب قلیایی به نام آب شفا بخش و آب شگفت انگیز هم یاد میشود. توصیه میکنیم که از این آبها البته به صورت کنترل شده و در زمانهای مناسب استفاده کنید. شرکت خوش نوشان مشرق زمین آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. از محصولات این شرکت می توان به آب قلیایی لوکساب و آب اشامیدنی لایف لوکس نام برد.

باید بدانیم که  پتانسیل آب قلیایی منفی است و می تواند PH بدن انسان را متعادل سازد که این عمل خاصیت آنتی اکسیدانی را برای بدن فراهم می کند و باعث افزایش سلامتی انسان می گردد و در واقع به بهبود بیماری ها مخصوصا بیماری های حاد کمک می کند. در نتیجه بهتر است آبی را که جهت نوشیدن مصرف می نماییم آبی قلیایی باشد.

خاصیت آنتی اکسیدانی آب قلیایی

در جریان تولید آب قلیایی، یون هیدروکسید  با بار منفی ایجاد می شود که به سبب آن، نسبت میان یون های اکسید کننده به یون های احیاکننده یا همان ORP (oxidation reduction potential) کاهش می یابد. ORP، متغیر پتانسیل اکسایش به احیا است که با واحد میلی ولت آنرا نشان می دهند. هرچه ماده غذایی ORP کمتری داشته باشد، دهنده الکترون بوده و خاصیت احیا کنندگی بیشتری دارد. در نتیجه رادیکال های آزاد را غیر فعال می کند، جلوی اکسیداسیون را گرفته و ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. آب های معمولی لوله کشی دارای ORP طبیعی بالا،  حدود 200+ تا400+mv هستند. بطریهای آب معدنی هم دارای سطح 400+mv هستند. آب های یونیزه قلیایی به دلیل قدرت احیا کنندگی بالا دارای سطح منفی ORPبوده و درواقع آنتی اکسیدان می باشند.  یک لیوان آب یونیزه قلیایی 4 برابر یک ماهی قزل آلا آنتی اکسیدان دارد که از اکسید شدن LDL و کلسترول جلوگیری کرده و فرایند اکسیداسیون را در بدن کاهش می دهد.

می توان گفت آب قلیایی با خنثی کردن رادیکال های آزاد و کنترل اکسیداسیون در بدن، آنتی اکسیدانی در دسترس است. امروزه که سلول های بدن انسان در اثر تغذیه نامناسب، آلودگی هوا و تماس با اشعه های مختلف، بسیار نیازمند به آنتی اکسیدان می باشند. و چه بهتر از اینکه آنتی اکسیدان را مثله آب خوردن به بدن خود برسانیم. 

آیا انواع چشمه های آب معدنی را می شناسید؟

 

پروفسور فلیسیا کلیمنت در کتاب (دیابتی های اسیدی) به روشنی می گوید که برای پیشگیری از سرطان باید با از بردن اسیدهای زائد بدن  (زباله های اسیدی)، که سلول های طبیعی را به سلول های سرطانی تبدیل می کنند، شروع کرد. فرد مبتلا به سرطان در جریان شیمی درمانی، تحت کنترل شدید Ph بدن وجلوگیری از افزایش اسیدیته قرار می گیرد تا از عود مجدد سرطان جلوگیری شود.

 

جذب بالا و هیدراسیون (آب رسانی) قوی و انرژی بیشتر با نوشیدن آب قلیایی

آب معمولی شکل مولکولی نامنظم با زنجیره طولانی عمدتا 15 یا 16 مولکولی می باشد، که محدودیت جذب توسط سلول ها را ایجاد می کند. آب قلیایی شکل مولکولی منظم و کوتاه، 5 یا 6 وجهی دارد، در نتیجه جذب سریع و راحت تری توسط بدن را در پی خواهد داشت. .

آیا می دانید این افراد نباید آب معدنی بخورند.

  جذب بیشتر توسط بدن، باعث آبرسانی سریع تر و بیش تر به سلول ها شده و از کم آبی آنها جلوگیری می کند که همین امر باعث کاهش کلسترول هم خواهد شد. همچنین انتقال بهتر اکسیژن و مواد مغذی به سلول ها، باعث افزایش انرژی بدن می شود. همین امر دلیل توصیه مصرف آب قلیایی در حین فعالیت های ورزشی است. انتقال بهتر سموم و مواد زائد از سلول ها توسط خون یکی دیگر از مزیت های آب قلیایی می باشد.

تاثیر آب یونیزه قلیایی بر بیماری های قلبی

وجود آنتی اکسیدان ها و دارا بودن قدرت قلیایی و ریز خوشه ای و کریستالی شکل بودن آب باعث جذب راحت و جلوگیری از ایجاد رسوبات در جدار داخل شریانهای بدن میشود و مانع از بروز فشار خون می گردد , این آب به دلیل کم حجم بودن و قدرت نفوذ بسیار بالا می تواند باعث دفع سموم از داخل عروق و شریانهای اصلی شود برای بدن مهم است که خون از چه سیالی تشکیل شده باشد به دلیل اینکه 80 % تا 85% حجم خون از آب تشکیل شده است , استفاده از آب قلیایی می تواند کمک بسیار بزرگی باشد به بر طرف شدن گرفتگی رگهای کرونری ( رگهای تغذیه کننده قلب انسان ) که یکی از مهمترین شریانهای بدن و قلب هستند و گرفتگی در آنها باعث بروز بیماریهای قلبی می شود , این آب به علت افزایش گردش خون می تواند باعث تغذیه بهتر ماهیچه های قلب شود که خود می تواند موجب پیشگیری از بیماریهای قلبی شود , می توان گفت اکثر تصلب شریان ها بر اثر تجمع رسوبات اسیدی در بدن به وجود می آید که این آب یونیزه قلیایی می تواند آنها را از بین ببرد.

بهترین برند آب آشامیدنی و آب قلیایی

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir  مراجعه کنید.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 237 تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 13:26

اینکه شما بتوانید بهترین برنج شمال را در مرودشت تحویل بگیرید، خیلی هیجان انگیز است. از همه مهمتر اینکه بدونید یک برند معتبر در شمال کشور و در شهر گرگان که سالهای سال است در زمینه کاشت برنج و فروش آن فعالیت میکند، این کار رو انجام میدهد، باز هم بهتر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی خرید و فروش برنج شمال

برنج آرتا رحیمی سالهای متوالی است که در زمینه تولید و عرضه برنج در سطح استان گلستان مشغول فعالیت می باشد. با ظهور اینترنت و ایجاد زیرساخت های توزیع و بسته بندی و ارسال در فضای مجازی، چندین سالی است که در این حوزه فعالیت می نمایند.

خرید و فروش انواع برنج مرغوب شمال در مرودشت

خریدوفروش عمده انواع برنج مرغوب شمال آرتا رحیمی در بروجرد آغاز شده است. محصولات ما از جمله برنج شیرودی ،برنج طارم دمسیاه ،برنج طارم سنگی، برنج عنبر بو، برنج ندا, برنج فجر و سبوس برنج می توان با دفتر مرکز فروش برنج تماس گرفت.
برای مشاهده لیست قیمت از لینک ذیل استفاده کنید.

در حال حاضر شرکت برنج آرتارحیمی انواع برنج محلی شمالی و برنج ایرانی و دیگر برنج ها را تولید و بسته بندی و در بسته های زیبا و محکم به صورت عمده و تک فروشی ارسال می نماید. هدف ما ارسال بهترین محصولات با قیمتی مناسب به دست شما مشتریان عزیز می باشد.

ارسال برنج شمال به مرودشت

شهرستان مرودشت در استان فارس قرار دارد. با توجه به مساحت و بازار متنوع برنج در مرودشت، هزینه های جابجایی و پیداکردن بهترین برنج شمال در بروجرد، کاری بسیار سخت و گاهی نشدنی می باشد. با توجه به وجود سایت های فروشگاهی برنج و برنج های تقلبی که در بازار عرضه می شود پیدا کردن برنج مرغوب شمال کاری بسیار دشوارتر است. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که برنج فرستاده شده برای شما کاملا اصل بوده است چون ما از تولیدات خود مطمئن هستیم. هموطنان عزیز در مرودشت می توانند تنها با یک تماس و مشاوره تلفنی محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و در محل خود تحویل بگیرند.

ارسال به شهر مرودشت و حومه مرودشت- انواع برنج شمال با طعم دلپذیر و عطر مطلوب مناسب برای ذائقه هر ایران

خرید اینترنتی بهترین برنج ایرانی با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید برنج با قیمت مناسب هستید ، حتی یک ثانیه را هم از دست ندهید . ما به شما برنج آرتا رحیمی را پیشنهاد می کنیم . بسیاری از مردم در زمینه تشخیص برنج خوب و با کیفیت تخصص و توانایی ندارد. همچنین خرید این محصول به صورت مستقیم از شالیزار و خود کشاورز هزینه، زمان و زحمت زیادی را به دنبال دارد. ما همین کار را برای شما با هزینه کمتر و صرف کمترین زمان انجام می دهند. شما می توانید انواع برنج شمال را به صورت اصل و خالص از ما خریداری کرده و از طعم و عطر آن لذت ببرید.

برنج ایرانی مرغوب را از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه دلالان این حرفه بسیار زیاد شده اند و برای افزایش فروش برنج مرغوب و با کیفیت را با نمونه پایین تر ترکیب می کنند و قیمت برنج را پایین تر می فروشند.با این وصف ما به شما پیشنهاد می کنیم که خرید برنج خود را از برنج آراتا رحیمی انجام دهید که تمامی محصولات آن با کیفیت و مرغوب می باشد و با استاندارد های لازمه تولید و بسته بندی می شود.

فرآیند خرید برنج در فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی، به دو صورت انجام میشود.

روش اول: خرید آنلاین برنج از فروشگاه اینترنتی و پرداخت آنلاین هزینه ی آن ( بعد از تکمیل فرآیند خرید، کارشناسان ما در سریعترین زمان، برنج شما را به آدرس درج شده در هنگام خرید، ارسال می نمایند.)

روش دوم: خرید به صورت ثبت سفارش : عموماً این روش برای خرید های بالای 500 کیلوگرم استفاده میشود ، چرا که حجم خرید بسیار بالا می باشد و برای امور تجاری مورد بهره برداری قرار می گیرد، لذا به همین منظور، می توانید خرید برنج مورد نیاز را از طریق فرم ثبت سفارش خرید برنج، تکمیل نمایید تا کارشناسان ما، در اسرع وقت، فرآیند ثبت سفارش شما را پیگیری نمایند.)

ثبت سفارش برنج

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 229 تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 13:24

اولین فاکتوری که از یک ساختمان به چشم می آید و روی دید کلی بیننده تاثیر می گذارد، نمای آن است. می توان گفت نمای بیرونی، مهم ترین عنصر بصری یک ساختمان است. از سوی دیگر کیفیت و دوام متریال به کار گرفته شده نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و از این حیث باید در طراحی و انتخاب نوع پوشش نمای بیرونی دقت کافی را داشته باشیم.

عوامل موثر در انتخاب متریال نمای ساختمان

سهولت نصب: از این جهت که ممکن است در آینده قصد تغییر آن را داشته باشید، بهتر است متریالی را انتخاب کنبد که از سهولت و سرعت در نصب بر خوردار باشد.
دوام و کیفیت: در انتخاب نوع پوشش نما باید به شرایط آب و هوائی و محدودیت های آن توجه کنیم.
مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت: این نکته در افزایش طول عمر نما تاثیر گذار است.
مقاومت در برابر حرارت: یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب متریال نما مورد توجه قرار گیرد، عایق بودن آن در برابر حرارت است.
انطباق کاربری با نوع متریال: در انتخاب متریال باید به نوع کاربری ساختمان نیز توجه کنیم. به عنوان مثال برخی از انواع متریال مناسب ساختمان هائی با کاربری مسکونی و یا استفاده در بافت خاصی از فضای شهر نیستند.
سبکی: سبک بودن متریال استفاده شده در نما از دیگر نکاتی است که باید در نظر داشت.
زیبائی: نباید فراموش کنیم که زیبائی بصری نما، اولین موردی است که از یک ساختمان در نظر ببیننده جلوه می کند.

۱۳متریال قابل استفاده در نما

۱- ماسه و سیمان

نمای اجرا شده با سیمان و آهک و ماسه شسته شده یکی از مقاوم ترین و پر طرفدارترین انواع نما می باشد. این نما می تواند دارای طرح ها و رنگ های متنوع باشد.

استفاده از این متریال دارای مزایائی می باشد از جمله سرعت بالای اجرا و دسترسی آسان. در عین حال استفاده از ماسه و سیمان معایبی نیز دارد که از آن جمله می توان به ضرورت آب پاشی طی چند روز اول اجرا و احتمال ترک برداشتن و جذب گرد و غبار و کاهش زیبائی بصری اشاره کرد.

۲- سنگ های آنتیك

اجرای نما با سنگ های آنتیک می تواند برای نماهای تاریخی و بناهای قدیمی کاربرد داشته باشد. به علاوه در سبک های مدرن نیز از این سنگ ها استفاده می شود. سنگ های آنتیک قابلیت استفاده در فضاهای بیرونی و فضاهای داخلی را دارند. معمولا این سنگ ها از انواع تراورتن، مالون هستند.

۳- چوب

امروزه با پیشرفت هائی که در زمینه تولید متریال ساختمانی صورت گرفته است، می توان با انجام تغییراتی روی چوب طبیعی، نمای چوبی آن را مناسب به کار گیری در فضاهای بیرونی نمود. این چوب، در مقابل شرایط جوی دارای مقاومت بالا است. معمولا برای این منظور از چوب سدر، سرو، کاج و صنوبر استفاده می شود. از سوی دیگر نکته قابل توجه نوع نگهداری از این چوب ها است که باید با دقت و توسط افراد کاردان صورت گیرد.

۴- فایبر سمنت برد

این پانل ها می توانند ظاهری شبیه چوب و یا سیمان داشته باشند. در عین حال دارای مقاومت و استحکامی بیشتر از چوب است و به علاوه مقاوم در برابر آتش و موریانه نیز هست و معمولا گارانتی طولانی تری دارد.

مزایا فایبر سمنت برد

ویژگی‌های منحصربه‌ فرد فایبر سمنت ازجمله مقاومت در برابر رطوبت، حریق، ضربه، حشرات و مواد شیمیایی، عدم ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی، عدم وجود آزبست، دوام بالا در تغییرات آب و هوایی موجب کاربردهای بسیار متنوع در صنعت ساختمان شده است.

از دیگر مشخصات فایبر سمنت می‌توان به سهولت و سرعت در نصب، انطباق کامل با دستگاه‌های سنتی و مدرن اجرا از جمله در دستگاه‌های ساخت‌وساز خشک، امکان رنگ در نمای داخلی و خارجی، امکان نصب کاشی، سرامیک، آجر، سفال نما، سنگ، کاغذدیواری و پوشش‌های سلولزی نام برد.
این صفحات به علت داشتن سطح صیقلی نیازی به نازک‌کاری نداشته و در برابر حشرات و قارچ مقاوم و این کالا دوستدار طبیعت (به دلیل عدم وجود آزبست) است.

یکی از انواع متریال پر کاربرد و بادوام جهت استفاده در نما، این آجر ها هستند. آجر نیاز به مراقبت خاصی ندارد و می تواند سال ها  بدون نیاز به تغییر در نما باقی بماند.

۶- چوب پلاست

نمای ساخته شده با چوب پلاست از جهاتی متفاوت با چوب است. چوب پلاست مقاوم تر از چوب بوده و در برابر قارچ و موریانه مقاوم است و طرفی دردسر های نگهداری چوب را ندارد. به علاوه ارزان تر از چوب است. اما در عین حال زیبائی چوب را ندارد.

۷- ورق های كامپوزیت آلومینیومی

از جمله موارد رایج برای استفاده در نما، پنل های آلومینیومی هستند. این پنل ها دارای تنوع رنگ بالا هستند و می توانند با هر نمائی هماهنگ شوند. پنل های آلومینیومی بدون از دست دادن مقاومت خود می توانند به اشکال گوناگون متناسب با فرم نما تبدیل شوند. به علاوه به لحاظ وزن سبک بوده و اجرای آن ساده است و از سوی دیگر به لحاظ اقتصادی نیز به صرفه است. همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. اما نمای کامپوزیتی دارای معایبی نیز می باشد. از جمله معایب ورق های آلومینیومی می توان به مقاوم نبودن آن در برابر آتش سوزی و  فشارهای محیطی و جرم گیری آن اشاره کرد.

۸- ورق های استیل گالوانیزه رنگی

این ورق ها برای نماهای مدرن کاربرد دارند. ورق های استیل گالوانیزه از انعطاف و قابلیت فرم دهی بالا برخوردارند. به علاوه در برابر حرارت مقاوم است.

امروزه استفاده از این پنل ها در نما در حال گسترش است. این پانل ها به دلیل سبکی ، عایق بودن در برابر سرما، گرما، صدا و رطوبت، طول عمر بالا و قابلیت شستشو، طرفداران زیادی دارد. اما این پنل ها قابلیت اشتعال دارند که می توان با استفاده از مواد شیمیائی آن را مقاوم در برابر آتش سوزی کرد.

۱۰- سنگ های برش خورده منظم

با توجه به پیشرفت ماشین آلات استخراج و برش و فرآوری سنگ های ساختمانی، کاربرد سنگ در نما رشد فراوانی یافته است. از مزایای سنگ بادوام بودن، عدم تغییر شکل و رنگ به مرور زمان، مقاومت در برابر رطوبت و اجرای سریع است. از معایب آن نیز وزن زیاد و سنگین شدن نما و دشواری نصب آن است. ا زجمله سنگ هائی که در نما کاربرد دارند می توان به تراورتن، گرانیت، مرمر، کوارتزیت و … اشاره کرد.

۱۱- شیشه

یکی از متریال پر کاربرد در نماهای مدرن، شیشه است. با توجه به توسعه ماشی آلات استفاده از شیشه در نما، طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از شیشه باعث کاهش بار ساختمان به ویژه در برج ها شده است. به علاوه سرعت اجرای بالای شیشه در نما، یکی دیگر از جذابیت های آن است. فراموش نکنید که در انتخاب نوع شیشه، به مواردی چون عایق بودن در برابر حرارت، صدا، شکنندگی، کنترل اشعه های مضر خورشید و زاویه انعکاس نور دقت نمائید. اما با همه آن چه گفته شد، استفاده از شیشه در نما باعث افزایش مصرف انرژی و اتلاف آن می شوند.

صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند .
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 13:22

خبرنامه